Projekt VRET tworzony na platformie Unity 5, to projekt rzeczywistości wirtualnej zaprojektowany by leczyć fobie takie jak klaustrofobia, lęk wysokości czy lęk przed lataniem specjalnie na platformę Oculus VR i HTC VIVE.
Byłem odpowiedzialny za projektowanie połowy z ośmiu środowisk, oraz za oświetlenie, optymalizację i finalny wygląd kilku z nich. Modelowałem i teksturowałem wiele różnych modeli takich jak wnętrze samolotu, peron i wagon metra, MRI, szkielet wieżowca w budowie, czy dziesiątki mniejszych elementów.
Na YouTube można zobaczyć wideo 360 z prezentacją z kilku leweli. Wersja na Oculusie ma dodanych kilka dodatkowych efektów takie jak korekcja kolorów i efekt bloom.
------------------------------
Osoby biorące udział w projekcie:
Art:
Oskar Świerad,
Natalia Bilińska,
Adrianna Zalewska,
Anna Kurek,
Programming:
Wiktor Szewczyk,
Paweł Rendaszka,
Michał Jakubiec
Mikołaj Pawłowski,
Maciej Bawolski,
Rafał Piesiak
------------------------------
Główne Oprogramowanie:
Blender, Photoshop, Unity 5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz