środa, 6 kwietnia 2016

Projekt VRET

Projekt VRET tworzony na platformie Unity 5, to projekt rzeczywistości wirtualnej zaprojektowany by leczyć fobie takie jak klaustrofobia, lęk wysokości czy lęk przed lataniem specjalnie na platformę Oculus VR i HTC VIVE.
Byłem odpowiedzialny za projektowanie połowy z ośmiu środowisk, oraz za oświetlenie, optymalizację i finalny wygląd kilku z nich. Modelowałem i teksturowałem wiele różnych modeli takich jak wnętrze samolotu, peron i wagon metra, MRI, szkielet wieżowca w budowie, czy dziesiątki mniejszych elementów.
Na YouTube można zobaczyć wideo 360 z prezentacją z kilku leweli. Wersja na Oculusie ma dodanych kilka dodatkowych efektów takie jak korekcja kolorów i efekt bloom.






------------------------------
Osoby biorące udział w projekcie:

Art:
Oskar Świerad,
Natalia Bilińska,
Adrianna Zalewska,
Anna Kurek,


Programming:
Wiktor Szewczyk,
Paweł Rendaszka,
Michał Jakubiec

Mikołaj Pawłowski,
Maciej Bawolski,
Rafał Piesiak

------------------------------
Główne Oprogramowanie:
Blender, Photoshop, Unity 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz