wtorek, 18 marca 2014

Niwelator PZO Warszawa (WIP)

Planuję stworzenie niwelatora PZO Warszawa w Hi poly z dokładnością do 0,1mm. Następnie jego wersję Low poly, normalki i tekstury. Poniżej prezentuję skończony model Hi Poly.
Do wykonania tekstur Diff, Spec i Bump zostanie wykorzystany program Substance Painter.



Niwelator jest urządzeniem służącym do wyznaczania różnicy wysokości w terenie.
-----------
Oprogramowanie:
Model: 3ds Max
Renderer: Arnold (Maya)

2 komentarze:

  1. Wow ciekawy pomysł. Ja też nie mam teraz czasu na hobby bo pochłania mnie kupno sukienki na slub ale trzymam kciuki za nowe posty bo poprzednie były bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowo. W tej chwili jak pracuję nie mam w ogóle czasu ani siły na skończenie tego projektu, czy chociażby rzucenie wpisu o AiRace Xeno.

    OdpowiedzUsuń