- 10 niezwykłych poziomów w dwóch różnych środowiskach,
- 6 ciężkich poziomów dla zaawansowanych graczy,
- 2 poziomy typu Endless gdzie tylko od umiejętności gracza zależy jak daleko uda się dolecieć.
AiRace Speed jest grą dobrze przyjętą przez graczy jak i przez recenzentów. Średnia ocen waha się w okolicach 70%-85%.
Data wydania: wrzesień 2013
Strona domowa gry: AiRacespeed.com
Jestem autorem obu poziomów Endless, wielu komnat i ciekawych miejsc w całej grze, a także stworzyłem wszystkie statki i wszystkie przeszkody z konceptów Piotra Pigłasa.
Moje obowiązki:
- Modele i UV wszystkich pojazdów w grze,
- Modelowanie obiektów i otoczenia (z naciskiem na optymalność siatek pod konsolę przenośną),
- Teksturowanie (UV),
- Design 2 leveli z 18.
Piotr Pigłas: Pest.carbonmade.com
Koncepty, oprawa 2D, tekstury statków
Oskar Świerad: OskarSwierad.com
Projekty poziomów, tekstury, modelowanie poziomów, oświetlenie
Mikołaj Fabjański: MFabjanski.blogspot.com
Modelowanie poziomów, wszystkich statków i przeszkód, a także teksturowanie i animacje
Bartek Moniewski: SculptingBear.tumblr.com
Dodatkowe modelowanie i teksturowanie
-----------
Oprogramowanie:
Blender